wtorek, 26 sierpnia 2008

Alice Nine.

Ostatnio zainteresowałam się Alice Nine, z racji tego, że dość często są łączeni z The Gazette, gdyż w początkowej fazie rozwoju, te dwa zespoły bardzo się wspierały, wymieniały uwagami itd.
I oczywiście mam swojego ulubionego członka zespołu ;)

Shou
Prawdziwe imię: Kohara/Obara Kazamasa
Pozycja w zespole: wokalista
Data urodzenia: 5 lipiec 1981 rok (rak) --> tak jak ja!
Grupa krwi: 0
Wzrost: 177 cm
Waga: 58 kg
Hobby: gry komputerowe, szukanie starych ciuchów i kawa

Tymi zdjęciami Shou podbił moje serce:





 Dalej, co my tu mamy...
Prześliczne fanvideo z Shou w roli głównej 

Klick

Powstał film "Aquarian Age", w którym występują Alice Nine i SuG, nie ma na youtube wersji z angielskimi napisami, ale zawsze można się pogapić i poślinić do ekranu monitora ;) 

Klick
Alice Nine wyprodukowało także własny krótkometrażowy film z pozytywnym przesłaniem.
Link do wersji z "inglisz sub"
Klick

A oto zabawny filmik, tzw "Comment". Oni mają wiecznie dobry humor!
Klick

Znalazłam wcześniej jeszcze jeden, ale akurat nie mogę go znaleźć :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz