poniedziałek, 8 września 2008

Miyavi-ciekawostki.

Pogrzebałam, znalazłam, przetłumaczyłam.

Miyavi pisze, aranżuje i wykonuje i produkuje swoją własną muzykę.
Aczkolwiek,
ostatnio pozwalał sobie pomagać w aranżacjach.

Miyavi ma matkę, ojca oraz młodszą siostrę. Jest także blisko ze swoją babcią.
(Neo vol.002 i inne)


Oboje jego dziadkowie z jednej strony są 100% Koreańczykami, co czyni naszego gitarzystę w połowie Koreańczykiem.
(Arena37°C Dec. 2005 i inne)


Jego prawdziwe nazwisko brzmi Ishihara, chociaż nazwisko jego dziadka brzmiało Lee, do czasu kiedy je zmienił.

Miyavi jako nastolatek był piłkarzem, ale z powodu kontuzji musiał zaprzestać trenować i zaczął grać i pisać muzykę. (o ile dobrze pamiętam do w wieku lat 15 [3 klasa Junior High School]) *dop. DeGunia

Raz Miyavi miał plany by uraczyć swoją obecnością zlot par w USA w 2004 roku, ale nie mógł
z powodu choroby technika. (jak boga kocham, nie wiem o co chodzi)*dop DeGunia

Miyavi w 2003 roku zaczął rzucać palenie i wiele razy widzieliśmy go z Paipo  (to ta plastikowa rureczka a'la papierosek), która pomaga w zwalczaniu nałogu tytoniowego.

Miyavi mówi, że nie chodzi na zakuoy często, ponieważ jego ciuchy są raczej prezentami od fanów albo z sesji zdjęciowych.
(LFX October 4th, 2005 oraz inne źródła)


Nawet jego ukochana czarna gitara akustyczna była prezentem.

Miyavi skomentował swoje tatuaże następująco: "To jest przemowa w buddyjskiej literaturze
o tematyce filozoficznej. Chcę spędzić resztę mojego życia na poszukiwaniach odpowiedzi
mojego serca".
(AIUEO Taiwan May 2004)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz