piątek, 7 sierpnia 2009

Gackt - zabawnie, Urata Naoya - tanecznie.


To będzie szybki post, chciałam tylko koniecznie uwiecznić jeden bardzo sympatyczny Gacktowy wywiad z 21 lipca, niestety, tylko z tłumaczeniem angielskim, ale to już nie moja broszka, że nie dorastacie do pięt wymogom Unii Europejskiej.

Tu jest część pierwsza:
TUTAJ

_________________________


A tutaj coś co kochają moje biodra. Ja i moje biodra mamy nieco odrębne gusta muzyczne, ale cóż poradzić, muszę je uwzględniać od czasu do czasu...

Niestety zamieszczanie na stronach zostało wyłączone dla tego filmu (co za beznadziejny pomysł, prawda!?).

Troszkę o powyższym panu:

Urodzony 10 października 1982, 177 cm wzrostu, członek AAA (Attack All Around), tańczył u boku Ayumi Hamasaki, a według Filmwebu zagrał w filmie pt. "Heat Island" w 2007 roku.

To tyle co udało mi się wydziergać na temat tego pana. Jak dorwę film to go obejrzę, bo przecież lubię kryminały ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz