wtorek, 27 września 2011

One OK Rock w piosence "Liar" + tłumaczenie.







A teraz tłumaczenie :)

Kłamca

Wykonanie: ONE OK ROCK
Tekst: Taka
Muzyka: Toru/Taka

Czego ode mnie chcesz?
Pozwól mi chociaż odetchnąć
Co chcesz zobaczyć?
Czy nie to, co masz już przed oczami?
W co chcesz wierzyć?
Wciąż nie możemy dojść do niczego
Poczekaj, to, co mówisz, to nie jest dobre

O co Ty właściwie prosisz i co z tego możesz mieć?
Z dwóch wybierz jedno!! Dla mnie to wciąż
Jest niezrozumiałe (nic nie wiem)
Obok mnie Ty jesteś, śmiejesz się….

Hey, Kłamco! Hey, Kłamco!
Co myślisz o życiu beze mnie?
Hey, Kłamco! Hey, Kłamco!
Co już jest kłamstwem, a co jeszcze prawdą?

To musi być sen, jak jakieś chore deja vu
Znów w całych sił staram się dowiedzieć, kim naprawdę jesteś
Wpatruję się w Twe oczy, by poczuć, że docierają do Ciebie te uczucia
Właśnie tego pragnę, ale poza snem jest tak zimno, tak zimno
A obok Ty z uśmiechem…

Hey, Kłamco! Hey, Kłamco!
I to, i tamto, wszystko to kłamstwa
Jestem zmęczony, taki zmęczony
Co myślisz o życiu beze mnie?

Całkiem się już wykrwawiłem
Me serce nie już dłużej tego nie zniesie

Hey, Kłamco! Hey, Kłamco!
Co myślisz o życiu beze mnie?
Hey, Kłamco! Oh  yeah, Kłamco!
To, co zostało, nie ma już żadnego znaczenia??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz