poniedziałek, 17 listopada 2008

DeG zbierają bursztyny nad Bałtykiem...



Pic na wodę, fotomontaż, ale fajnie to sobie wyobrazić ;)
Tłumaczenie nieśmiertlenego "amber":


Bursztyn

Wiosenna bryza wydaje nieprzyjemny dźwięk
Gdy moje sny kruszą się, a moja przyszłość załamuje. Nie mam już nic...

Chce byś wciąż z tobą. Chcę być blisko Ciebie.
Staram się schować swoje łzy słabości za uśmiechem,
ale nie mogę już ich ukrywać dłużej.
Całymi latami śniłem, czy w końcu moja prawdziwa osobowość będzie istnieć?

Próbowałem tak bardzo z tym wytrzymać. Nawet wyciągnąłem rękę.
Ale wszystko sprowadza się do tego;
Jesteśmy w piekle pod jego kontrolą.
więc mówię ci to już jest koniec,
światła zgasły i scena pogrążyła się w ciemności.
Pozwól mi usłyszeć twój głos. wciąż chce tu być.
Żegnaj, anonimowa dziewczyno, która kochałem z całego serca.
Pamiętam naszą obietnicę, przy wiosennej bryzie owiewającej moje ciało
Moje łzy mieszają się z krwią, powołując do życia nowe marzenie w moim sercu
Aż nasz głosy zamilkną
Śpiewajmy, aż nasze głosy zamilkną


Przetłumaczone przez: http://j-rockx.blog.onet.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz