piątek, 31 lipca 2009

Olivia Lufkin.

Na życzenie jednej z czytelniczek post o pani Lufkin =)
(tak na marginesie: czy ona nie jest piękna!?)

Jej pseudonim artystyczny do kreatywnych nie należy, bo jest to po prostu... Olivia.
Urodzona 9 grudnia 1979 w Okinawie, matka Japonka, ojciec Amerykanin...
Jakieś inne biograficzne pierdoły można znaleźć na naszej polskiej wikusi.
Jak ktoś zna troszeczkę angielski to polecam angielską, bo podaje więcej informacji.

Bardzo mnie zasmucił fakt, że jej oficjalna strona jest dostępna tylko po japońsku.
Natomiast jej blog jest pisany bardzo często po angielsku, więc jak już ktoś jest na nią bardzo napalony to niech sobie jej wypocinki poczyta...
Zawsze można pooglądać zdjęcia...

Ja znam tylko jedną jej piosenkę (tylko mnie nie bić!!) a mianowicie ending do anime "Nana", który swego czasu obejrzałam.
"A little pain"

To by było na tyle...

Szukając jakiegoś wywiadu po polsku z tą artystką znalazłam TO. Jest to wywiad z radiostacji. Kontrowersyjna słuchaczka, kontrowersyjne pytania - jednym słowem niezły ubaw :) Tak mnie to ubawiło, że przestałam szukać dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz