poniedziałek, 15 grudnia 2008

Cudeńko odkryłam.

Wypada mi nadmienić o fantastycznej stronie brazylijskiej, która traktuje o Miyavim. Ja osobiście jestem w nieco lepszej sytuacji, gdyż język brazylijski ma bardzo dużo wspólnego z hiszpańskim, a tego ostatniego uczę się już przeszło 5,5 roku... Polecę jednak stronę też wzrokowcom i osobom, które lubią gromadzić różne rzeczy na dysku twardym, gdyż miyavi-brazil obfituje w masę skanów, filmików do ściągnięcia, generalnie osoba prowadzi blog rzetelnie już ładnych kilka miechów, warto więc docenić :)
Daję na zachęte kilka miniaturek skanów:





Warto też wspomnieć o najnowszym wywiadzie mojego ulubieńca z 14-ego grudnia a więc z wczoraj:
Btw, Myv bez kolczyków wygląda słodko i nieporadnie, jakoś tak delikatniej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz