środa, 18 maja 2011

Ciuchy z Japonii.



Oszalałam na punkcie tego sklepu internetowego.


Wszystko kosztuje w granicach 40-60 zł, najbardziej chyba opłaca mi się kupować sukienki - małe rozmiary, o co tak trudno u nas w Polsce.

Ps, pół godziny później...
Szczypta sceptycyzmu we mnie jednak pozostała, jeśli chodzi o kupowanie w necie. Zawsze sprawdzajcie fora! Cały wątek na Szafa.pl. A szkoda :( Napaliłam się na jedną sukienkę.

kupiłam u nich dwie bluzy i jestem pewna, że zrobiłam to pierwszy i ostatni raz.
gatunek materiału jest tragiczny, bardzo tandetny. Ubrania są po prostu badziewne.
Ale to moja opinia. Te ciuchy z japan style, które do mnie przyszły właśnie takie były.
Ja nie polecam :(


do bani. Najniższa jakość, badziew, czasem zastanawiam sie czy to na zdjeciach rzeczywiscie jest tym co przychodzi w paczce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz